#1 Skrevet Mai 1, 2018 Kjøper gjerne et sett bose høyttalere foran til s4 b5. Må selvfølgelig være i god stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2018 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2019 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2019 Skal sjekke hva det er i de dørsidene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 56 minutter siden, Jørn Toftelien skrev: Skal sjekke hva det er i de dørsidene mine Gjør gjerne det 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2019 har disse bose til forann disse omega? Amega? Til forann og disse helix bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2019 Hvis de bose høyttalerne foran er bra så er jeg interessert. Det er vel diskanter til disse også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2019 Diskantene som står der er blaupunkt/audi. Har ikke brukt de selv. Dekker du frakt kan jeg sende de til deg så får du prøvd de. Så gir du meg evt det du mener er verdt i ettetid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...