#1 Skrevet Juni 30, 2005 Er det bare jeg som er uheldig m alle vag bila mine ell er det standra vag at setevarmeren på sjåførsida ikke funker???? 2 bilen jeg har hatt at den ikke funker + at samboer sin setevarmer funker heller ikke på sjåfør sida.. Evt hva er ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2005 Hvor gammel er bilen din da? Det er utvidet garanti på varmeseter på VW. Du får det på garanti i 5 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 Hvor gammel er bilen din da? Det er utvidet garanti på varmeseter på VW. Du får det på garanti i 5 år. er en 98 mod, samme var passaten den ikke funka på så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2005 Det var dumt. Det er som regel brudd i elementet i sitteputa som er problemet. Det er ikke så veldig elastisk, så det kan ryke hvis du for eksempel skal hente noe i passasjersetet og setter kneet i førersetet for å nå fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2005 Det var dumt.Det er som regel brudd i elementet i sitteputa som er problemet. Det er ikke så veldig elastisk, så det kan ryke hvis du for eksempel skal hente noe i passasjersetet og setter kneet i førersetet for å nå fram. ja, er det jeg har fått høre at det kan være å. Sikkert ikke billig å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2005 Jeg mener å huske at det koster rundt 3500kr å få byttet det jeg, men ikke skyt meg hvis jeg husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2005 Jeg mener å huske at det koster rundt 3500kr å få byttet det jeg, men ikke skyt meg hvis jeg husker feil. hehe..dyrt det;) koste på meg en lite speil på venstre sida i stede tenker jeg. Så får vi ta setevarmer'n senere:) Skulle hatt et trøstelager å vet jeg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2005 Du kan ta av trekket og hente frem loddebolten! Jeg gjorde det på bilen til en kompis. Funket bra det, varmen kom tilbake! ....men en møkkajobb, det var det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2005 Funker ikke på sjåførsida på min heller.....jj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2005 Funker på førersida i min bil, men ikke på passasjersida.... Noen som vet om det universale varmeelementet fra Clas Ohlsson er kompatibelt med VAG's trinnløse justering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2005 6ooo blanke hos AS Bil på gjøvik inkl jobb....mulig dyrere pga sportsskinn, ikke vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2005 Hvis en allierer seg med loddebolt og litt krympestrømpe, samt kontaktlim på spray, er det grei skuring å få fikset det. Kan være ett triks å måle seg frem til om det er i sitteputen eller i ryggen bruddet er da, for ikke å rive fra hverandre noe som fungerer. I pluggen under sete er det på 92 A100 iallefall 6 tilkoblede ledninger, en til termisk motstand i sitteputa, brukes av termostaten, og så er det 4 ledninger, 2 til rygg og 2 sete. Disse er seriekoblet i pluggen, slik at dersom den ene ryker, virker ingen av delene. På min var der i ryggen bruddet var, omtrent der buksebeltet ligger an mot ryggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2005 Går istykker pga kneet i sete ja..kverka begge mine..pga kneet inni ved støvsuging. Har kjøpt element til min side. 1350kr for bare rumpa(sitteputa) Skal få motert det av en jeg kjenner. Men koster 4400kr for et sete...skinn og recaro (som er det værste å få av og på) Monteres engang for kulda setter inn...=da blir det fryseboks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 5, 2005 Er det bare jeg som er uheldig m alle vag bila mine ell er det standra vag at setevarmeren på sjåførsida ikke funker???? 2 bilen jeg har hatt at den ikke funker + at samboer sin setevarmer funker heller ikke på sjåfør sida.. Evt hva er ødelagt? Sjekk ledninger/stikket under stolen, relativt vanlig at det ryker der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...