Vinduslister v.side med alulist a/s/rs4 b5

Anbefalte innlegg

Ser etter både fremre og bakre tettningslist mot dør, altså den nedre på utsiden.

Må være den med alu list. Har sett dette på flere biler så det var vell en eller annen utstyrspakke som kunne velges med disse?

Og så klart at gummi tettningen er hel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det de i børstet stål øverst på dørblad du skulle hatt? Har 4 stk lister på dørene jeg skal bruke senere, men de skal jeg ha de sota chrome listene på så de skal av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er disse ja, ettersom jeg har skjønt så er de og gummilisten på innsiden i en og samme del.

Er dette som er problemet mitt akkurat nå, så har du et sett som er helt til overs så må du gjerne komme med en pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få sett litt på hvordan jeg skal få grepet fatt på de. Evt om de er ok og du vil ha de så kan du få kjøpe alle 4. Får ikke tid til å sjekke før i neste uke om det går bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada, ingen hast, er jo en noe mer omfattende jobb å få av en jeg hadde trodd. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.