S2 Ratt i 80/Coupe få tute til å fungere

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk S2 Ratt i posten idag som jeg skal ha i coupeen. Det jeg lurer på er hvordan man får tuta til å fungere, da orginal-rattet har airbag og da etter hva jeg har skjønt en annen måte å få tuta til å virke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha rattboss som har sleperingen på riktig sted, evnt ny ramme bak rattet.

 

Legger du ut bilde av baksiden av S2 rattet og ramma bak rattet?

 

jeg hadde samme problem på min, endte opp med å lage en løsning selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bd568e66a248fba30c00ca742c70ae06.jpg168ccf2c74a9f9eb6d89760f81cbf942.jpgfc5fc977649dba5688586e87ed478c8d.jpg

 

Lurer også på om det finnes noe løsning på airbag lampa, sånn i forhold til PKK[emoji28]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den plata bakpå S2 rattet er ikke original, så her har noen prøvd å lage en løsning selv.

 

Ser ut som de har kappet ut navet fra et annet ratt også boltet det fast i denne.

 

Du har samme ratt som jeg hadde i min ser jeg, når det er airbag i bilen så sitter sleperingen på rattet, denne glir på den piggen du ser som stikker ut der. Den gir strøm til tuta.

 

Ser ut som eneste løsning for deg er å få tak i en slepering du kan feste på baksiden av S2 rattet som treffer riktig på pinnen på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.