1.8T APU komplett motor og girkasse med ekstra delemotor

Anbefalte innlegg

Som tittel sier så har jeg 2.stk 1.8T motorer stående. Den ene er tatt ut fra den svarte b5 avanten jeg hadde. Den er komplett med 5.trinns quattro kasse og ledningsnett. Følger med ekstra motor på kjøpet.

Brukte bilen daglig fram til jeg fant mye rust på den. Bestemte meg derfor for og ta ut motoren og bruke den i en 1.8 quattro men ble bare med tanken.

 

Motorkode: APU

 

Motoren brukte ikke vann eller olje og røyk ikke noe til tross for sine 330 000km på veien. Delemotoren har gått 200 000km og er samme motorkode. Planen var at jeg skulle bygge en litt grommere 1.8t fra den.

 

 

_2085353229.jpg

 

_1404584207.jpg

 

_1295813649.jpg

 

_300787766.jpg

 

_240172049.jpg

 

_96933052.jpg

 

Gis bort mot henting da jeg trenger plassen :) Blir sendt på høggern om det ikke blir henta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne trengt en topp til reservedeler, men forstår om du ikke gidder skru av en.. [emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med rettstilt motor i tverrstilt? Passer de fysisk, såsant man bytter det rundt? Motorfester/dynamo/manifold og lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skru av toppen, men vil da ha litt igjen for det :)

 

Men jeg mener nå at blokk og topp er likt på 1.8t fra denne perioden. Men det er ikke noe jeg er sikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skru av toppen, men vil da ha litt igjen for det :)

 

Men jeg mener nå at blokk og topp er likt på 1.8t fra denne perioden. Men det er ikke noe jeg er sikker på.

 

Så klart :) Send meg en pris inkl frakt på PM. Behøver kun topp med innmat, ikke deler rundt. Blir enklere å sende også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta motorene om du tar bryet å sette dem på en pall, betaler selvsagt frakten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan hente, hvis du fortsatt vil gi bort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt sent at det var skrevet her! Kom noen gutter og kjøpte motora nå i kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner meget godt at du ville selge kontra å gi bort, så ingen forklaring er nødvendig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.