#76 Skrevet Januar 23, 2019 Lokallagstreff i kveld Jeg tar turen, håper fler gjør det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 6, 2019 Onsdag igjen, og fjorten dager siden sist vi møttes, så det betyr Lokallagstreff i kveld klokken.18 hos Cafè Gourmet på Liertoppen Kjøpesenter 😎✌️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 20, 2019 Lokallagstreff hos Cafè Gourmet på Liertoppen i kveld, jeg tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 24, 2019 Oppdatert første innlegg med div treff og happenings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 5, 2019 Lokallagstreff i morgen, jeg tar turen, håper jeg slipper å være viggo Har åsså oppdatert første innlegg med et par flere happenings, det spretter opp nye treff nesten vær dag nå som det går mot sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 6, 2019 Tenkte jeg skulle prøve å ta meg en tur. Blir første gangen. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 6, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 minutter siden, Eirik Gundersen skrev: Tenkte jeg skulle prøve å ta meg en tur. Blir første gangen. Det er hyggelig. Pleier å parkere ved McDonalds, opp rulletrappa, til høyre, og så sitter vi helt til høyre på første spisested du kommer til. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 6, 2019 Takker for et hyggelig treff i dag. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 10, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 6.3.2019 den 21.10, Eirik Gundersen skrev: Takker for et hyggelig treff i dag. Hyggelig du tok turen også 😁 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 19, 2019 Treff igjen i morgen, og selv om vårsola har meldt sin ankomst, så holder vi oss innendørs et par treff til 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 21, 2019 Like folksomt og hyggelig som vanlig 😁👌 Og en god dose humor når vi skulle hjem, og @Simen Fjeld var blitt parkert inne av et vesen som hadde vondt for å se at det er faktisk BAK Simen det er oppmerking til en ny rekke 😂😂  2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 3, 2019 Treff i kveld. Jeg tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 17, 2019 Første utetreff for året på Grillen i kveld 😎 Jeg tar turen. Fler som stikker innom? 🤔 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 22, 2019 Forrigje mandag var vi samlet på lokasjon i Mexico for litt vafler, dekksparking og mysing på den imponerende bilparken til @Erik Gjør Vi ble en del folk og biler, regnet oss til drøye 3600hk på tunet den dagen 😅 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 22, 2019 Så ut som det var en del spennende biler å se på der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet April 22, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Eirik Gundersen skrev: Så ut som det var en del spennende biler å se på der. Ja det ble mye snacks til slutt som dukket opp, selv om det i utgangspunktet kun var en nyinnkjøpt RS2 vi skulle se på 😅😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet April 26, 2019 Felles avreise til Mjøsa Lokallag sitt treff i morgen lør 27/4 fra CC Drammen kl.1000 😎👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet April 26, 2019 Skulle gjerne ha blitt med. Men bilen lekker servoolje så får stå over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet April 26, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Daniel Bakke Randby skrev: Skulle gjerne ha blitt med. Men bilen lekker servoolje så får stå over. Du har vel fler enn en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 26, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Du har vel fler enn en bil Ene lekker servoolje, den andre har knust radiator pga dama, og dieselpurka har et forferdelig dårlig hjullager 😅 Smart å selge splitter nye elbilen(koreansk) jeg hadde, for å skaffe meg 3 vag som ikke funker 🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet April 29, 2019 Kjører treff på Zita Matbar onsdag 1.mai 😁✌️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 7, 2019 Hurra! Klart for treff til helgen 😁😁😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 12, 2019 Oppdatert første innlegg med masse mer treff Åsså er det ny uke i morra, og det betyr nytt lokallagstreff på onsdag hos Åssiden Grill kl.1800 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 14, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 22.4.2019 den 11.19, Thomas Toget Pedersen skrev: Forrigje mandag var vi samlet på lokasjon i Mexico for litt vafler, dekksparking og mysing på den imponerende bilparken til @Erik Gjør Herlig. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 24, 2019 Treff hos Scandishine / Bilpleiebutikken Drammen i morgen, info i link på første innlegg. Later til å bli fint vær, så ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...