#401 Skrevet Januar 8 Er blitt syk og er få til ingen påmeldte så lokallagstreffet blir avlyst i dag dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Januar 24 Da er første innlegg oppdatert med både lokallagstreff freover og vårtreffet i april. Vi prøver oss på 2 treff i mnd både på en mandag og en torsdag for at det skal klaffe for flest mulig. link facebook: Mobile Vårtreff 2026 link forumet: Mobile Vårtreff 2026 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Februar 1 Minner om lokallagstreff i morgen, mandag 2.feb kl.18 på Veikroa Liertoppen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Februar 2 Meget hyggelig med 5 glader sjeler som ble gode og mette 🥳 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Februar 16 Minner om lokallagstreff førstkommende torsdag (19.02.2026) på Veikroa Liertoppen kl.18:00 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Februar 17 Hei. Tenkte jeg skulle komme. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Februar 20 Faktisk såpass trivelig på lokallagstreffet i går at jeg glemte helt bort å dokumentere oppmøte 😂 Men vi var 8 glade sjeler som holdt skravla greit i gang i 2 timers tid 🥳 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Mars 6 Minner om lokallagstreff på førstkommende mandag (9/3) kl.1800 på Veikroa Liertoppen 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet April 12 Minner om lokallagstreff i morgen, mandag 13.april kl.18 på McDonalds Kobbervikdalen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet April 20 Se hva jeg fant ? 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet April 29 2 stk lokallagstreff i mai lagt til i lista på trådens første innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Mai 1 Ikke så lett dette, din og madammens turnus passer dårlig sammen, får ikke vært med på datoene i mai heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Mai 1 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 1.5.2026 den 17.03, Reidar Plassen skrev: Ikke så lett dette, din og madammens turnus passer dårlig sammen, får ikke vært med på datoene i mai heller Fysj da, det er alltid mulig å flytte, nå prøvde jeg å få til lengst unna alle disse helligdagene som dukker opp i mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Mai 3 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 1.5.2026 den 17.55, Thomas Toget Pedersen skrev: Fysj da, det er alltid mulig å flytte, nå prøvde jeg å få til lengst unna alle disse helligdagene som dukker opp i mai. Hehe, er ikke så lett å få til å passe for alle, så lever i håpet for juni :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Mai 10 Minner om lokallagstreff i morgen, mandag 11.mai kl.18 på Lierkroa 🥳 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Mai 11 (endret) Tre blide sjeler på treff i dag som mesket seg i burger og is 🥳 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Mai 27 Minner om lokallagstreff i morgen, torsdag 28.mai kl.18 på Lierkroa 🥳 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Mai 28 I dag var det kun meg selv som dukket opp, så med det tenker jeg vi tar sommerferie ut august eller frem til noe legger inn ønske om treff. God sommer 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Mai 29 Beklager. Hadde faktisk vurdert å ta turen i det fine været, men vi hadde bryllupsdag og feiret på egen hånd i stedet! :p 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Mai 29 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.5.2026 den 15.13, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Beklager. Hadde faktisk vurdert å ta turen i det fine været, men vi hadde bryllupsdag og feiret på egen hånd i stedet! :p Det er ansett som gyldig fraværsgrunn 🥳 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet August 17 Hallo folkens, da er sommern over og vi drar igang igjen med lokallagstreff. Det første blir mandag 24.august kl.18. Da har @Einar Karoliussenåpnet garasjen sin for oss og stiller med en lett bevertning. Adressen er Luftveien 8, Røyken, Bygg C, port 12. Håper vi sees. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet August 17 (endret) Jeg tar gjerne turen, blir vel en eller annen veteran. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet August 17 Isj, uheldig med tidspunkt igjen, skulle gjerne vært med. Kos dere masse :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet August 21 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.8.2026 den 12.36, Thomas Toget Pedersen skrev: Hallo folkens, da er sommern over og vi drar igang igjen med lokallagstreff. Det første blir mandag 24.august kl.18. Da har @Einar Karoliussenåpnet garasjen sin for oss og stiller med en lett bevertning. Adressen er Luftveien 8, Røyken, Bygg C, port 12. Håper vi sees. Oppfrisker denne så folk husker og får det med seg 🥳 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet August 23 Vi får holde hender vi to da@Thomas Toget Pedersen :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...