#426 Skrevet August 24 Minner om lokallagstreff i kveld 🥳 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.8.2026 den 12.36, Thomas Toget Pedersen skrev: Hallo folkens, da er sommern over og vi drar igang igjen med lokallagstreff. Det første blir mandag 24.august kl.18. Da har @Einar Karoliussenåpnet garasjen sin for oss og stiller med en lett bevertning. Adressen er Luftveien 8, Røyken, Bygg C, port 12. Håper vi sees. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet August 24 Lov å ta en tur fra 'syden'? :p 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet August 24 Det vil jeg tro går helt fint :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet August 24 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 24.8.2026 den 18.06, Reidar Plassen skrev: Det vil jeg tro går helt fint :) Lett for deg å si i ditt fravær...men vi overlevde. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet August 25 Takk igjen for hyggelig kveld i går! Og river gjerne i litt Vippsing for bevertningen som sagt. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet August 25 Meget hyggelig aften i går, takk til @Einar Karoliussenfor lokasjon 👌 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet August 27 Noen fra meg også, fin tur i det flotte været, og jeg fikk ikke mindre lyst på ekstern 'furtebu' for å si det sånn! 😋 Stoor takk til @Einar Karoliussen for gjestfriheten! Først ett av to flotte bobler (50-taller og sen 70 cab) jeg prøvde å fange på veien: (Beklager, har visst en egen evne til å fange folk i mindre fotogene posisjoner..) Sorry, Ola.. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet August 27 Enda godt det ikke var igjennom stolen du fotograferte @Bjørn Eirik Ødegård :D 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet September 1 Bare for å spørre her også, i tilfelle noen bøyde seg over cabben mens den stod der åpen: Er det noen som savner en 6-kanalers fjernkontroll til Crawford-port? Fant nemlig en mellom passasjersetet og midtkonsollen i går! :p Litt sliten 1-knapp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...