#101 Skrevet Mai 29, 2019 Onsdag og Lokallagstreff i kveld kl.18 på Åssiden Grill. Jeg tar turen Flere som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 7, 2019 Felles avreise til Våler i morgen fra CC i Drammen. Møtes på parkeringen under motorveibrua kl.0800 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 8, 2019 Jøss å gøy for Drammen Lokallag. 5., 4. OG 2. plass i VW på Våler i dag. 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 9, 2019 Det var gøy, er jo fine biler. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 12, 2019 I kveld kl.1800 er det igjen lokallagstreff på Åssiden Grill, men skulle været bli for ræva så trekker vi innendørs på McDonalds. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 26, 2019 Åssiden Grill i kveld kl.18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 10, 2019 Sommerferie og rolig på tunet for de fleste. Det er ikke avlyst i kveld, men tror nok ikke oppmøtet blir folksomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juli 23, 2019 Oppdatert førsteside med et par treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juli 23, 2019 I morgen, onsdag 24/7 kl.1800 et det Lokallagstreff på Åssiden Grill. Ferien er over for en del, så satser på litt oppmøte igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 31, 2019 Var den store Golf dagen sist lokallagstreff 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 5, 2019 Ny uke nye treff. Onsdag så møtes vi på Burger King Krokstadelva kl.1800 for et lite Lokallagstreff. Lørdag er det dagstur til VACN Våler del 2 med oppmøte under motorveibrua på CC kl.0800. Jeg skal på begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 18, 2019 Oppdatert første innlegg med et par nye treff og lokasjoner, vi bytter åsså uke og dager litt fremover for å variere og at det skal passé for flere medlemmer. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 21, 2019 Lokallagstreff i kveld kl.1800 på Åssiden Grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 22, 2019 Var meget godt oppmøte igår! Hyggelig å se et par nye ansikter også! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 2, 2019 (endret) Ny måned, masse nye treff 😁 Nytt fra nå av er at vi bytter på dager når vi har lokallagstreff, for at det skal passe for flere medlemmer. Så følge med på førte innlegg i tråden her om hvor og når vi møtes. Det første blir tirsdag 3/9 kl.18 på Burger King Kjellstad 🍔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 2, 2019 Hver gang jeg ser denne tråden tenker jeg: kanskje denne uka, kan jeg ta turen! Dog bilen funker fortsatt ikke så ikke helt gira å dra :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 2, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 7 timer siden, Daniel Bakke Randby skrev: Hver gang jeg ser denne tråden tenker jeg: kanskje denne uka, kan jeg ta turen! Dog bilen funker fortsatt ikke så ikke helt gira å dra :p Har du ikke flere biler? Er jo ladestasjon rett ved siden av Burger King på Kjellstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 2, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 26 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Har du ikke flere biler? Er jo ladestasjon rett ved siden av Burger King på Kjellstad Dama pleier å bruke den. Og mine 3 er ikke direkte iorden akkurat nå 😅 En uten skilt, og 2 med oljelekkasje og kraftig behov for ny regreim... Savner hyundaien jeg! Aldri noen feil eller problemer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 3, 2019 Veldig trivelig på treff i dag, ålreit å prøve et nytt sted, dog litt dårlig parkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 17, 2019 Nye uke nye treff. Førstkommende torsdag er det Lokallagstreff, denne gang møtes vi på Zita Matbar i Lierbyen 😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 20, 2019 (endret) 3 stykk som dytta burger i fjeset i går Skulle gjerne sett fler dukke opp. Det legges opp til treff på forskjellige dager og steder, men usikker på hva som skal til for å få opp oppmøte. Ønsker gjerne tilbakemelding fra medlemmer på hva dem ønsker, gjerne åsså på en fast lokasjon med god mat og parkering som kan brukes året rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 20, 2019 Skal ikke se bort ifra att jeg tar en tur når bilen har fått en runde lakk. Tør ikke vise den til noen sånn den ser ut nå 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 1, 2019 I morgen, onsdag 2.okt kl.1800 møtes vi på Burger King Krokstadelva for litt dekksparking og burger mævling 😎✌️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 2, 2019 Meget hyggelig på treff i dag. 8 stk blide sjeler. Ble åsså rom litt koding med OBDeleven og dekksparking etterpå. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 10, 2019 HotDog Weekend hos Bilpleiebutikken Drammen lørdag 12.okt kl.10-15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...