#151 Skrevet Februar 5, 2020 Jeg tar ihvertfall turen 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Februar 15, 2020 Oppdatert førsteinnlegg med et par nye arrangement. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mars 3, 2020 Yes, 4.mars og klart for lokallagstreff igjen. Denne gangen møtes vi på Ligo-Stua, god parkering og god mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mars 24, 2020 Covid-19 og korona-tiltakene setter dessverre en stopper for det meste om dagen, og det får vi ikke gjort så mye med. Så vi sitter stille og håper ting normaliserer seg før snøen legger seg igjen, og kommer tilbake med hva som skjer så fort det skjer. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet April 26, 2020 Vestfold Lokallag inviterer: Jeg skal være med, og håper flere fra Drammen Lokallag slanger seg med for en trivelig tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet April 26, 2020 Haha! Du har jo alt kjørt turen, du kan jo bare være med én gang, Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 26, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 50 minutter siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Haha! Du har jo alt kjørt turen, du kan jo bare være med én gang, Thomas! Haha 😂 men jeg begynte aldri fra Revetal, så det telles ikke 😂 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mai 4, 2020 Nå som myndighetene tillater arrangement med opptil 50 personer igjen, så tenker jeg vi trygt kan starte opp igjen med lokallagstreff. Vi har aldri vært 50 stk på treff, og nå som sommeren er her så treffes vi jo utendørs, noe som gjør det lettere å holde avstand. Jeg regner ikke med jeg trenger å ramse opp reglene i disse tider for hvordan man oppfører og forholder seg for å unngå smittefaren. Så første treff blir 13.mai på Åssiden Grill kl.18:00, første innlegg i tråden er oppdatert med videre plan for treff. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mai 13, 2020 Husk lokallagstreff i kveld kl.18 på Åssiden Grill 😎✌️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mai 13, 2020 Veldig hyggelig i dag med et lite treff etter langt opphold. Åsså dukket det opp 2 potensiele nye medlemmer åsså 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mai 14, 2020 Godt dere er igang igjen! Savner noe bilder da 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 14, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 25 minutter siden, Victor Bruun skrev: Godt dere er igang igjen! Savner noe bilder da Vi var så opptatt med å prate og sparke dekk at jeg kom ikke på før jeg var dratt at jeg skulle tatt et par bilder 😅 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 14, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Vi var så opptatt med å prate og sparke dekk at jeg kom ikke på før jeg var dratt at jeg skulle tatt et par bilder 😅 Høres ut som god stemning ihvertfall 😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mai 27, 2020 Hei. Blir det noe i kveld? Har planlagt å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mai 27, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Einar Karoliussen skrev: Hei. Blir det noe i kveld? Har planlagt å komme. Helt ærlig så har det gått litt i glemmeboka mi 🙈 Men tar turen jeg, så bare å dukke opp 😄 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mai 27, 2020 Det er hyggelig . Kommer med en Audi 100 LS 1977 mod. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mai 28, 2020 Hyggelig som alltid på treff i går 😄 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 6, 2020 Oppdatert første innlegget med et par treffdatoer. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 9, 2020 Treff i morgen onsdag 10/6 kl.1800 på Åssiden Grill 😎 👌 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 21, 2020 Cars & Coffee i Kongsberg i dag. https://www.facebook.com/events/589069898652186/?locale=nb_NO Ikke meldt verdens beste vær, men tenker ta turen. Fler som henger seg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 23, 2020 Lokallagstreff i morgen onsdag 24/6 kl.18:00 på Åssiden Grill. Jeg tar turen, håper fler slenger seg på, er meldt 28 varme og sol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juli 17, 2020 Takk for igår 😁✌🏻 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juli 17, 2020 Meget hyggelig med et lite impulstreff i går ✌️ 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet August 4, 2020 (endret) Ferien over og lokallagstreff førstkommende onsdag (5/8) kl.18:00 på Åssiden Grill. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet August 6, 2020 Kunne tenkt meg tilbakemelding på andre dager eller tider som folk ønsker lokallagstreff på, syntes det er litt daft oppmøte. Hva ønsker folk seg for å gidde ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...