#1 Skrevet Mai 11, 2018 Hei , lurer på om noen har erfaring med bytte av varme element i sete på en Golf 4. Blir ikke varm i baken på Golfen jeg har , sete element er defekt. Noen som har erfaring med å bytte dette , kan det gjøres av hobbymekaniker (som meg)....hvor er sånt å få tak i billigere enn hos VW. Setetype er den som sitter i Highline modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2018 Søk på hele setet på nettet. Tror det er mye jobb å bytte selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2018 Har søkt litt på Ebay , ser de ligger der til 14-1600 kr + frakt for setevarmer (fått nr på VW)....men finner ikke noe om hvordan de er å bytte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2018 Har kun erfaring med Recaro-stolene fra Golf 4, men vil tro varmeelementene er rimelig like. Setet må demonteres fra bilen, og setetrekk må av. Litt fiklete, men fullt gjennomførbart. Viktig å ta seg god tid, så man ikke knekker diverse plastdetaljer. For å få løsne trekket fra polstringen må man bende på mange små metallringer som sitter på en metallstang. Jeg syns det var veldig kronglete med disse metallringene, og endte opp med å klippe disse og erstatte med strips (du skjønner det når du ser det). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...