Dynamisk blinklys Golf Alltrack

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å kode dynamiske blinklys på Golf Alltrack? Ikke facelift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf stasjonsvogn pre-facelift har vel ikke LED baklykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei usikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer du ikke langt dessverre.

 

Men det er mulig (uten at jeg har sjekket) at facelift lyktene fra variant passer på pre-facelift - det kan være verdt å sjekke ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig synes jeg pre-facelift lyktene er finere. Mener jeg så en Golf 7 pre-facelift med dynamiske blinklys her om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den LED baklykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Den sto parkert med nødblink i ei gate i oslo seint en kveld... Tror kanskje det var en R. Så den på avstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det ikke lett å si. Det kunne jo vært noe ettermarkedsgreier - men såvidt jeg vet så kom ikke original LED på variant før faceliften i 2017.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne det nok ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke har led, så går det ikke. Om du har led, kan det settes en motstand på ytterste lampe, slik at den litt senere enn indre lampe for å gi illusjon av dynamisk. Men det går ikke å kode så det blir likt. Facelift lampene kan fåes med dynamisk blink og ikke, den som ikke har det går ikke å kode det på, da det er hardware som gir funksjonen, og ikke koding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samt dynamisk eller ikke. Du ser det jo aldri selv så.. kjedelig det da..

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.