#1 Skrevet Mai 21, 2018 (endret) Hei, I min søken etter deler til min egen Competiton har jeg kommet over en kar som lager replika av vingeadaptere og frontleppe Jeg får min leppe om en ukes tid og vil oppdatere her da ang kvalitet osv. Det ser lovende ut utifra hva jeg ser på bilder og hva andre kunder forteller meg. Adaptere tar han 200eur for og leppen 145eur. Det er ink frakt. Han har noe på lager, evnt så får han laget opp flere ved behov. Leppa passer på alle S2/Compo fangere. S2 fangeren ble vel også brukt på cab og V6 modeller mener jeg. Selger heter Edvinas Gerasimas og holder til i Litauen. Han kan kontaktes på facebook direkte eller på epost four.os.squad@gmail.com Han har også en butikk på ebay "Ur-audi-parts", disse delene ligger dog ikke her. Delene må primes før lakk, og kantene må slipes noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2018 Fikk leppa mi for en tid tilbake og har prøvemontert den, konklusjon er at den passer, men er for tykk i glassfiberen for at det blir noen showfinish. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...