Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som vet om girkasse flensene ifra en a4 b5 1.9tdi vil passe på en audi S6 girkasse?

eventuelt om hele kassen vil passe over på en 1.8t motor? skal ikke kjøres noe med, Må bygge om igjen til orginal bremser da bremsene eg har nå var en feil på EU kontroll. Har nå 108mm flenser med S4 akslinger, Hjullagerhus og bremser ifra A6 2.7Biturbo.

 

Eller kanskje noen som vet om det er mulig og få taki en brakett/adapter så orginal caliper vil passe på de hjullagerhusa eg har nå?

 

har muligens en A4 b5 1.9tdi delebil på hand, så håper noen vet noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 b6 288mm bremser typ 1.9tdi og 1.8t frem til 04? passer på fjærbein og ser helt like ut som b5 bremsene.

Fikk du virkelig mangel på hp2 bremsene? hvem måler dim på skiver på eu? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B6 bremser er vel best å gå for da ja så slipper du å bytte hus og akslinger osv :)

 

Satan, har lite å gjørpå den kontrolløren når han gir feil på orginale s4 bremsene. Viste ikke du til at det er org audi bremser fra samme karroseri? Hadde ikke tolerert at jeg ikke får godkjent pga at har oppgradert til bedre bremser [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Noen som vet om girkasse flensene ifra en a4 b5 1.9tdi vil passe på en audi S6 girkasse?

eventuelt om hele kassen vil passe over på en 1.8t motor? skal ikke kjøres noe med, Må bygge om igjen til orginal bremser da bremsene eg har nå var en feil på EU kontroll. Har nå 108mm flenser med S4 akslinger, Hjullagerhus og bremser ifra A6 2.7Biturbo.

 

Eller kanskje noen som vet om det er mulig og få taki en brakett/adapter så orginal caliper vil passe på de hjullagerhusa eg har nå?

 

har muligens en A4 b5 1.9tdi delebil på hand, så håper noen vet noe :)

 

 

Det vil jeg tro i og med at du har tdi kasse, da har du en 01e kasse enten du har quattro eller fwd.

Har du en umbrako i bunn på splinen er det likt. 01a kasser har bare en låsering så du kan bare nappe ut splinen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro i og med at du har tdi kasse, da har du en 01e kasse enten du har quattro eller fwd.

Har du en umbrako i bunn på splinen er det likt. 01a kasser har bare en låsering så du kan bare nappe ut splinen

 

Er 01e Quattro kasse eg har, men hører rykte om at klaven og caliper ifra A4 B6 kan passe så da prøver eg det først :)

Men takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.