Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan skaffe 24 sånne kabelsko i nærheten av drammen-oslo? Hva heter den så jeg har litt lettere og finne isåfal:-)

20180524_224642.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å bedømme størrelse osv, men disse (bla nedover) kan funke. Ellers har Møller forskjellige kabelsko som kanskje kan brukes, de som sitter i forskjellige kontakter rundt om på VW/Audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller selger også repkit med slike sko montert i hver ende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller og wurth har slike

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått sjekket litt mere nå og vet dem har på Wurth selv om dem ikke var veldig behjelpelig der på en fredag og det samme gjaldt møller bilingstad. Wurth kunne se om dem fant den i kattalogen og møller der sa dem bare at dem ikke hadde løst kun med ledning noe jeg ikke skal ha. Det som er rart er at jeg dro hjem og slo opp i etka og fant delenr etter ca 2min leting. Nå har jeg fått montert coilene mine på en annen måte men bestiller ett lass av dem så jeg har til neste gang jeg trenger:-) Her er forresten del og delenr om noen skal trenge ved en senere anledning:-)

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/flat-contact-large/n90684405/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener på Hellanor har disse i sitt sortiment :) Handla en 50pk elns der for noen år siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.