#1 Skrevet Mai 28, 2018 Har nettop skiftet nesten alt av slitedeler i forstillingen. Men når jeg svinger med stort utslag kommer det noen knekkelyder. Merker ingenting under kjøring. Men ved sakte fart å mye sving. Så er de ganske kraftige. Så jeg føler jeg har lett meg halt i hel nå på dette. Så jeg legger ut hær i håp om å få en noen tips til hvor jeg kan begynne å lete. Tusen takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2018 Topplager på fjøyr? Knekkelyden kjem av at fjøyra flyttar seg i fjøyrbeinet. Kjem med stort rattutslag i lav hastigheit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2018 Drivaksel/knuter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2018 Kan godt være fjærbeinslager/topplager på fjær som nevnt. Hadde akkurat det samme på min bil, kneppelyder når man svinget på rattet når bilen sto stille eller i lav fart. Her var årsaken at ene framfjæren var knekt (en halv ring i toppen) og lydene kom fra at fjæren bevegde seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...