#1 Skrevet Mai 28, 2018 Vindusheismotor A6 S6 C4 kjøpes. Trenger også kontakten til den fra ledningsnettet. Noen som har en delebil i bergensområdet, så kan jeg demontere selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2018 Vindusheismotor A6 S6 C4 kjøpes.Trenger også kontakten til den fra ledningsnettet. Noen som har en delebil i bergensområdet, så kan jeg demontere selv Ta med motoren og kom bort i verkstedet mitt sinere, for jeg synes den der ser ut som de som står på A4 b5 og da har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2018 (endret) Kanon! Kommer bort senere så snakkes vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2018 Jeg har helt sikkert også liggende noe til denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2018 Kanon! Kommer bort senere så snakkes vi Slik ser den fra A4 ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2018 Det ligner veldig på sorten. Det er egentlig kontakt stykke som er festet med 4 skruer som er ødelagt på min pluss stikket i ledningsnett. Har kanskje ledningsnett stående i bil også du da? [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2018 Det ligner veldig på sorten. Det er egentlig kontakt stykke som er festet med 4 skruer som er ødelagt på min pluss stikket i ledningsnett. Har kanskje ledningsnett stående i bil også du da? [emoji4] Ja jeg har vel et ledningsnett også, men vi må se på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...