vmaxx xxtreme justerbart senkesett senker ikke nok bak.

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg nye roti ind-t i 9,5x18 med et 35 og skal ha disse på min a4 b5 Quattro stv.

vil at det skal være lavt. men nå er det senket max ned bak på mitt vmaxx xxtreme sett med hardhetsjustering og da er den alt for høy bak og det blir ikke pent.

 

hva gjør jeg??

 

settet er i grei stand men flere av justeringsskivene er ødelagte så er strev med å justere pluss at dem er tunge å skru på pga rust/lort så vurderer heller nytt.

 

MEN er det mulig å få tak i kortere fjører bak?

 

og hva sett ambefales til en grei pris? vil ha noe som er relativt stivt mtp lav bil.

 

takk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med TA selv og det senker iaf nok! Dessverre er nok det settet slik at du helst bare justerer det der du vil ha det og da bør det bli der: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med TA selv og det senker iaf nok! Dessverre er nok det settet slik at du helst bare justerer det der du vil ha det og da bør det bli der: rock :

 

Tenker du da på at det ruster/blir vanskelig å justere etterhvert? Er det stivt? Bør vel være ganske stivt når jeg skal ha det så lavt. Har hatt flere sett tidligere men aldri problem med at jeg ikke kan senke nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mente i hovedsak at det er metall mot metall, samt fine gjenger, så de takker fort for seg om man ikke er litt forsiktig. Ellers er settet ganske stivt i forhold til supersport black EVO. Er det eneste jeg kan sammenligne med!:) men den hvite A4 min bommet jeg på første gang jeg monterte det så den la jeg så å si på bakken: haha :

 

På den svarte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er "godkjent" høyde på A4 min med 225/35-19 dekk, med Ta justerbart[emoji4] kan fortsatt senke en god del (om justeringa ikke sitter fast da[emoji23])121cec121a50f43ce6b3eddeedaad118.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er "godkjent" høyde på A4 min med 225/35-19 dekk, med Ta justerbart[emoji4] kan fortsatt senke en god del (om justeringa ikke sitter fast da[emoji23])121cec121a50f43ce6b3eddeedaad118.jpg

 

Jepp, er det jeg mener! Mye å gå på men det setter seg om det ikke får Jevnlig rengjøring og smøring!: haha :

 

Men tror jeg kanskje ville gått for noe som senker mye og har hardhetsjustering! Jeg tror ikke jeg kommer til å gå for TA engang til selvom man kan kjøpe tre sett for ett annet!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.