www.solarplexius.no/ Noen som har prøvd dette?

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd, men ser for meg at det er mye unødvendig "stress" å fjerne de hver gang vinduene skal åpnes for så å montere de igjen etter du har lukket vinduene. Hvis du har en bil der det ikke er mulig å åpne vinduene, eller ikke bruker de, så er det jo genialt nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å bruke dette på dørene bak. Amaroken har jo bare to seter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes de har en "ekkel" farge.

 

kompis av meg har slike plater baki sin Land Cruiser.. de er rød/brunaktige i fargen.. helt pyton (iallefall for meg som foretrekker blå/grå "sot) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes de har en "ekkel" farge.

 

kompis av meg har slike plater baki sin Land Cruiser.. de er rød/brunaktige i fargen.. helt pyton (iallefall for meg som foretrekker blå/grå "sot) :)

 

Ok. Det er jo sotede vinduer bak på denne, men ville ha litt mindre innsyn bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde på bakruta i ein golf. Fra utsida var det bra, men når du såg innifra og ut så vart alt brunt og rar farge inni bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde på bakruta i ein golf. Fra utsida var det bra, men når du såg innifra og ut så vart alt brunt og rar farge inni bilen.

 

Får kanskje prøve med "ekte" soting da.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har prøvd dette.

Men da på en caddy og i bagasjerommet. Dette er solide "plater", flere millimeter tykke. Hindret bra innsyn i lasterommet. Som andre skriver, fungere best på vinduer som ikke skal åpnes, da disse bare legges inntil glasset, men ikke klisters på.

 

 

Har forresten én stykk plate liggene til sidevinduet til en vw caddy om noen trenger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.