#1 Skrevet Mai 31, 2018 Eg har en audi A5 2008 mod 1,8 TFSI. Merker at akselerasjonen er betraktelig dårligere enn før ved 1500-2500 RPM, har nå også fått opp feilkode P2015: Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance Bank 1a. Etter litt lesning på nettet så mistenker eg at det er problemer med armen som beveger flapsene inn på sylindrene. Leser også at man ikke får enkelt deler her og må kjøpe komplett ny inntaksmanifold. Er det noen som har noe erfaringer med dette problemet? Er det noe annen utvei enn å kjøpe ny inntaksmanifold? Og om eg må kjøpe hele greien, tips til hvor eg får tak i denne til en grei penge? Har sjekket flere delesider på nettet men det ser ikke ut til at noen har ny manifold til min modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2018 Vært borti dette problemet ja, og har endt med å skifte manifold hver gang.. Fortsatt ikke løse deler tilgjengelig som jeg vet om.. Sjeldent man finner slike deler nye utenom audi systemet.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2018 Okei. Møller skal ha 8682,- for ny manifold...... Håper å finne noe billigere enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2018 Vært borti dette problemet ja, og har endt med å skifte manifold hver gang.. Fortsatt ikke løse deler tilgjengelig som jeg vet om.. Sjeldent man finner slike deler nye utenom audi systemet.. Sent from my iPhone using Tapatalk Hvordan er det å bytte denne selv? Er det en grei jobb? Tilkomsten ser grei ut på min motor iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2018 Sjekk denne [emoji846][emoji106] Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2018 Sjekk denne [emoji846][emoji106] Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk Har hatt av spjeldet og åpnet det for å se om det var det som laget krøll, slik som i videoen du linker til. Men alt var ok der og spjeldet bevegde seg veldig fint og tannhjulene var ingen skade på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2018 Ingen quick fix altså[emoji6] Hvis armen er problemet, kan jo denne være et alternativ til ny manifold https://www.dieselgeek.com/products/p2015-code-repair-bracket-for-vw-common-rail-tdi-with-aluminum-manifold-03l-129-711e Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...