#1 Skrevet Mai 31, 2018 Hei. Eg har et problem med min Audi A5 2008 mod Coupe 1,8 TFSI. Når eg trykker døråpnerknapp på nøkkelen så er det kun døren på førersiden som lar seg åpne. Døren på pasasjersiden går ikke i inngrep og kan ikke åpnes med håndtak fra utsiden. Døren kan fint åpnes med håndtaket fra innsiden. Hvis man åpner døren fra innsiden og lukker den igjen så fungerer dørhåndtaket fra utsiden også som normalt, helt til eg låser bilen igjen med nøkkelen. Når dette problemet først oppstod så virket det noen dager når eg trykket på nøkkelen, og noen dager virket det ikke, men no har det gått til å aldri virke lengre. Noen som har vært borti dette problemet og kan komme med tips til hva som er gale? Er det en mottaker i låsekassen som skal ta imot signal fra nøkkelen som ikke virker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2018 Har samme på ene bakdøra på A4n min, forhandler mente at låsekassen måtte byttes. Den har funket fint i det siste, liker vist varmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2018 (endret) Prøv å trykk på lås opp knappen to ganger. Vet du kan velge at kun førerdøren skal låses opp i MMI. Edit: Leste bare halve innlegget før jeg svarte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2018 Er som regel låsekassa som er problemet når den oppleves slik du beskriver:) Skiftet en god del på A5 og A4 B8 pga dette.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2018 Er som regel låsekassa som er problemet når den oppleves slik du beskriver:) Skiftet en god del på A5 og A4 B8 pga dette.. Sent from my iPhone using Tapatalk Okei. Takker for svar. Da tenker eg at eg bestiller meg en låsekasse og prøver. Er det en grei sak å bytte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2018 Ofte mikrobryter i låsekassa som er årsak. Har berget noen slike på eldre biler med 5-56. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...