#1 Skrevet Juni 3, 2018 Smekk gjerne opp litt bilder og film her! Samtidig en liten oppfordring om å gi noen lekkerbiskener til Joachim v/Treffpunkt også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2018 Er kommer det allskens bilder.... Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2018 De få bildene jeg tok i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2018 Tar gjerne i mot film-materiale av god kvalitet! Jeg har en stor dropbox, så det er bare å sende meg en pm så fikser vi overføring 😃 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2018 Fikk akuratt KLEMT meg inn i en knøttliten lotus elise, eieren holdte på å le seg ihjæl når jeg med mine 193cm skulle inn og ut. Føltes ut som en barne attraksjon der du la på en 20 kroning så var det tut og kjør. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2018 Om noen har bilder/film av en grå golf mk1 med bredding på banen så hadde det vært kjekt å fått . mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2018 Om noen har bilder/video av min Passat GT Syncro (grønn med 20vt) så hadde jeg blitt gla kan og sendes på epost stiator@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2018 [emoji4] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2018 Har filmet litt fra banen. [video=youtube;mS-rX51pux8] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2018 Flere her fra meg. [video=youtube;k-2IjptiTpM] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2018 Enda flere herfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2018 Siste fra meg nå. Alle filmene skal være i 4K men er ikke sikker på om Youtube viser de i 4K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2018 En liten liten smakebit fra meg! Har fortsatt mye materiale å gå over, samt mange gb materiale fra folk som skal sende over Uansett, en liten tease på hva jeg fikk filma i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2018 Pål fredrik andersen i Slow motion! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=404805723321162&id=104656083336129 Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2018 Legger ut bilder når jeg orker å redigere dem. Blir nok litt etter litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2018 (endret) Ønsker gjerne å se bilder av en grå og rød Audi Coupe med startnummer 87 om noen har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2018 Klippet sammen en film fra kjøringen med min grønne Passat GT Syncro. Finner info om bygget på vw prosjekter på forum og Passat Garasjen på Facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 6, 2018 Noen som har bilder/film av Golfen min på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 6, 2018 Liten oppfordring til de som har tatt bilder, heller legg ut for mange (og evt bilder som ikke er 100) enn å sitt igjen med bilder. Synes det er litt rart av det kommer såpass lite bilder ut når det er såpass mange som går og tar bilder igjennom helgen. Det må ikke bli for høy terskel for å legge ut bildene man har tatt! Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 6, 2018 Helt enig Rune, lav terskel og masse bilder. Jo fler jo ber Her er litt mobil bilder fra verdens dårligste fotografer, jeg og min treff Buddy Pål Erik. Vi skulle igrunn vært 3, men det skjærte seg i siste liten for han. Men vi tok han med alikevell, hvartfall bilde haha. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 6, 2018 Et par til. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2018 Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 6, 2018 Legger ut et par bilder. De to første knipset jeg selv. Det sisste er knipset av FemmerPix 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...