#1 Skrevet Juni 4, 2018 Byttet slepering.. får ikke kalibrert g85 rattvinkelsensor. Feilkode 00778 014 defective. Får bare error under tilpassing. Alle grader er ok. Får 0 når rattet er rett fram. Gjelder a6 4g 2015. Byttet pga ettermontering av f1 giring og varme i ratt. Det fungerer Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2018 Måtte kjøpe ny gitt.... ikke på lager i tyskland... men kommer vel snart Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2018 Jeg byttet slepering en gang på en A4 B7 og det var et helvette å kalibrere, er en prosedyre som må gjøres på en stor parkeringsplass hvor det er helt flatt og mulighet for å kjøre minimum 50m rett fram. Og jeg endte med å måtte levere den til Møller , fikk beskjed om at de hadde Sliti mye med å få det til,så jeg fikk inntrykk av at det var kranglete å få gjennomført .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2018 Jeg jobber på møller.... prøvde med odis også via guidet... får beskjed om å bytte j527... defectiv. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2018 Fikk ny slepering i dag... gikk som en lek og kalibrere. Alt ok nå. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2018 Jeg lurer på å ettermontere varme i rattet selv på min A6 4G 12mod. Er det kun nytt ratt og slepering som kreves? Har sportsratt fra før, så airbagen kan vel bare flyttes over? Regner med det ikke kreves noe ny styreenhet og fjerning av component protection? Kan all koding fikses med vcds? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2018 Trenger bare ratt, koding, slepering og vcds ja Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2018 Så bra :-) vanskelig jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2018 Nei. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2018 Vet du om airbagen har samme fester om det er 3-eika sportsratt eller S-line? Passer samme airbag begge ratt? Begge er runde og ser like ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2018 Skal vel passe så lenge det ee ca samme årsmodell tror jeg Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2018 Laste litt på Internett, og det ser ut som det kreves en strømledning til den nye sleperingen? Her f.eks: https://www.k-electronic-shop.de/AUDI/AUDI-A6/AUDI-A6-4G-C7/AUDI-A6-4G-Lenkradheizung-Kabelsatz.html Stemmer dette? Blir rattet ditt varmt selv du ikke har denne kabelen? Den skal såvidt jeg vet kun kobles til tenningsstrøm og jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 21, 2018 Blir varmt uten ja. Men sikkert lurt å koble den ledningen Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...