#1 Skrevet Juni 5, 2018 Hei! Påtide med nytt lokallagstreff nå på torsdag Siden me har sol og fint vær så treffes me på taket på Biltema kl 19:00 Kommer du ? -Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2018 Kjeme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2018 Eg komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2018 Sjønna!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2018 Eg stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2018 Overtid. Men, prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2018 Kjeme i 19.30 tiå Har de pizza på taket da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2018 (endret) Dårligt med det då Kan henda det blir noe pølse-greier Edit: Pølse-sjefen må i Nordsjøen, så det utgår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2018 Stille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2018 Foresten, har et par ekstra t-skjorter igjen i Large, så hvis noen ikkje har fått kjøpt så tar eg dei me Noen som trenge skiltplater/stickers ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 7, 2018 Fikk beskjed i går om at jeg skulle på jobb i dag . Kan ikke stille . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...