#1 Skrevet Juni 5, 2018 Skal til å skifte olje på bilen og har til nå kjørt på magnatec 5w40. Vurderer å gå over på 10w50 eller 60 olje, men tenkte å høre hva folk anbefaler til en sånn bil først. Motoren har gått ca 200k og tikker litt. Ikke unormalt oljeforbruk. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2018 5-40 ville jeg brukt. Følg spec. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2018 Spørs litt hvordan du bruker den, men til litt vanlig og grei bruk er 5-40'en helt finfin Men gå for edge og ikke magnatech. Må si igjen, digger +en din. Takker for turen til butikken Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2018 Spørs litt hvordan du bruker den, men til litt vanlig og grei bruk er 5-40'en helt finfin Men gå for edge og ikke magnatech. Må si igjen, digger +en din. Takker for turen til butikken Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Da blir det kanskje byttet til edge olje da tenker jeg, blir stort sett brukt til "vanlig" kjøring. Stort sett...! Hehe, jo takker for det Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...