#1 Skrevet Juni 7, 2018 Er det noen svake punkt på kjølesystemet på 3B / APU motor? Det lekker vann i bakkant av motor men sliter med å finne ut fra hvor. Slanger kjennes fine ut. Termostat? Så ser det ut som om noen har drete i kjølevannet. Er det noen som har en radiatorrens å anbefale? Ser helt forferdelig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2018 Er ikke fra den plastgreia som sitter bak på toppen? Den med tempsensor i. Hadde lekkasje på min 1.8T APU der den var synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2018 Ser ut som at det stemmer ja. Er det bare en o-ring/pakning som er dårlig gjerne, eller bør bare hele huset byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2018 ikke umulig at huset har bøyd seg og ikke tetter skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2018 Eg måtte bytte hele huset på min . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2018 Hele huset måtte byttes på min da den var sprekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2018 Takk skal dere ha. Hva heter denne delen? Sliter med å finne den på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2018 Når kjølevæska ser sånn ut, skal man bare konstatere gåen toppakning med en gang? Ikke vann i olja. Bilen ble jo kjøpt som delebil til stasjonsvogna mi, men jeg synes den var for fin til å slaktes. Men om motoren er skral slakter jeg den likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2018 har ikke blitt blanda rød/blå/annen farge kjølevæske som ikke tåler å blandes da? vann olje i vann blir mer kremfarget enn det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2018 Godt mulig, syntes bare det så ut som olje i vannet, i tillegg til at kjølesystemet er fullt av gørr. Siden jeg har en bonde som nabo, skal jeg prøve å rengjøre motoren med DeLaval Kombi B) Da er jeg iallefall sikker på at motoren blir ren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2018 Tipper jeg fant synderen. Er dette standardvare eller er det noe vw-spesial deler? Aldri sett slik o ring før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2018 Ikke spesialdel nei. Husker møller ålesund hadde alle o-ringer som var på flensen på lager da jeg kjøpte for en tid tilbake:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2018 Får prøve forhandleren i dag da Pirket ut enda en i går som var helt ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...