#1 Skrevet Juni 10, 2018 Noen som har en ABF motor til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2018 Jeg har en ace med abf kammer Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2018 Jeg har en ace med abf kammer Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Er det samme greiene? Er ikke så innsatt i fwd motorer.. hva skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2018 Er ifra audi 80 competition... men har vel stort sett samme fester som fwd tror jeg. Men må evt ha annet innsug og eksos manifold. Men om man har det rundt er vel motorene like tror jeg. Mulig abf er høyblokk. Hva skal du bruke den til? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2018 Har en Seat Ibiza som det sitter abf i, skulle hatt en ekstra motor til den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...