#1 Skrevet Juni 18, 2018 Heisann! Har komplett bil av orginal jubi, men som har register ras og feil med startsperre. Div ting verdt og nemne: Recaro. sort taktrek K04 6 trinns jubi front, skjørt og bakfanger, og alt annet jubi ting. Bilen kan selges komplett og, men godtar ikkje noe vrakpant bud her. Flere og bedre bilder kommer i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2018 Hva er siltnr på denne? Lurte på om det kunne vere min gamle Frontleppen og frontlyktene er ikke jubileum btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2018 St61445. Dette kan du bedre en meg! Første golf 4 eg eier gitt. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2018 St61445. Dette kan du bedre en meg! Første golf 4 eg eier gitt. Sent from my iPhone using Tapatalk Får jo ikke noe bedre en en golf 4! Pris på alulister innvendig om de er i topp stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2018 Får ikkje noe bedre en B4 sier eg[emoji16] Kan sjå ut som at denne forsvinn komplett for og bli redda, og det er jo aboslutt da beste. Oppdatere her om det blir hugging. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2018 Ser rimelig komplett ut utenom lyktene (vet at Kim har leppa liggende og) speilene er like store og ser ut til å være 150mm (kun jubi og r32) bakfanger og sideskjørt er plass, interiør, taktrekk, girkule, ratt, lister, bakvinge, belter med rød sømmer osv osv. Så mye fine detaljer som begynner å bli vanskelig å få fatt på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2018 Da er bilen levert til ny eier (Vacn medlem) som håper og få bilen på veien igjen! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...