#1 Skrevet Juni 19, 2018 Hei. Faren min henta en golf 2 i Sverige for noen uker siden, og han luringen som hadde GTI’n før har bytta gearkasse til en med laaaaange gear, nesten 60 på 1. Gear😠 og den kassa heter ‘4T’. Den som skal være i GTI’n heter ‘ACD’. Noen som har en ACD gearkasse eller tilsvarende? Bilen er en 88 GTI med 1.8. 8v GZ motor😊 Mobil: 91186486 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2018 Har 4t i min gti 16v... fungeeee knall. Har ei 2y kasse liggende evt. Men trenger overhaling Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2018 Har 4t i min gti 16v... fungeeee knall. Har ei 2y kasse liggende evt. Men trenger overhaling Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Er den 2Y kassa kortgira eller? :-) hvilken motor er den beregnet for? Og hva er galt med den? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2018 Er fra 86 gti 16v kr 139hk. Må bytte revers drev. Samt simringer her og der samt sikkert noen lager Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2018 Er fra 86 gti 16v kr 139hk. Må bytte revers drev. Samt simringer her og der samt sikkert noen lager Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Den er god, takk så lenge for god info, men ønsker å se om det kan dukke opp ACD kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2018 Denne kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...