#1 Skrevet Juni 23, 2018 (endret) Hoi! Har tenkt litt på å prøve å få til en "film-serie"om de bilene og personene vi har her i distriktet. Blir å bruke telefon til å filme alt. Blir også å trenge litt folk med for å kjøre følgebil osv Noen som kunne tenke seg å stille med bil og ansikt? Tenker å prøve å få det litt "Petrolicous" aktig, hvis dere har sett disse filmene. Det blir nok ikke like profesjonelt som dette, men jeg tror skal klare å få det ganske bra Hvis noen har flere ideer, vet om plasser som egner seg for bildetaking/filming, så bare skrik ut ! -Magnus Det vi har fått laget og lagt ut til nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2018 Kan fint blime på nåke slikt når eg får skilter på passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2018 Toppers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2018 Kan laga på golfen. Men må få den til å gå skikkelig først å få bytta sideskjørt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2018 Interresant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2018 Noen her lokalt som flyr drone mon tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2018 Ja litt. Har ei DJI phantom drona. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2018 Hoi! Har tenkt litt på å prøve å få til en "film-serie"om de bilene og personene vi har her i distriktet. Blir å bruke telefon til å filme alt. Blir også å trenge litt folk med for å kjøre følgebil osv Noen som kunne tenke seg å stille med bil og ansikt? Tenker å prøve å få det litt "Petrolicous" aktig, hvis dere har sett disse filmene. Det blir nok ikke like profesjonelt som dette, men jeg tror skal klare å få det ganske bra Hvis noen har flere ideer, vet om plasser som egner seg for bildetaking/filming, så bare skrik ut ! -Magnus Flott tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2018 Gått meg hus forbi! Trenger ikke følgebil for å filme meg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2018 Har slepetau, Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2018 Er igang med litt planlegging nå, er det flere som kunne tenkt seg å stille opp med bil og ansikt ? Har forøvrig funnet et par aktuelle plasser for filming også: *Nedlagt fabrikk (?), Bakarøy, Haugesund *Sandtak, Gismervik Industriområde, Tysvær *Nordre del av Indre Kai, Haugesund *Parkområde, Vangen, Haugesund *Kaiområde, Bakarøy, Haugesund (Bakarøy-bro i bakgrunnen) *Parkeringsplass v/Knutsen OAS Shipping, Haugesund (Er en flott hage i bakgrunnen her) *Kaiområde, Slåttevik, Tysvær Mulige plasser for litt filming i fart: *Innfartsvei fra Biltema-Skåredalen, Haugesund (2-feltsveg) *Nye-veien fra Bleikemyr-Årabrot, Haugesund (2-feltsveg, kort tunell) *Gismervik industriområde, Tysvær (Lite trafikkert vei med god bredde) *Kårstø-veien, Tysvær (Bred og svingete vei) Tar gjerne imot flere ideer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2018 Kan stilla med både golf og rs2 når dei e oppe å går:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2018 E med eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2018 Fant ein ny plass, som kanskje ikkje passe for så mange, men litt stilig der allikavel. I Haugesund sentrum, Sørhauggata. Stort undergrunns parkeringshus. Har vært der nede et par ganger, og alle disse gangene har det vært så og si tomt i de 3 nederste etasjene. Passer seg nok ikke med veldig lav bil nedi her, tok nedi med eksosen på S4'en i øverste plan på vei ut av parkeringshuset. Noen som e interessert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2018 Vetkje heilt me å stilla opp med ansikt, men kan stilla me bil, bare kje neri parkeringshuse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2018 "An e kje såååå lave!" haha Får begynna me ein, så får en se om flerre vil stilla opp med ansikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 30, 2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 30, 2018 Blir nok for bratte kanter for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 30, 2018 [ATTACH=CONFIG]262887[/ATTACH] Svein (32) - Snakker ut om den vanskelige tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 30, 2018 Kalle (23) - Snakker ut om det belastede bilmiljøet: "Det handlar inte om att ha en bra njure, fast en låg bil..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 30, 2018 Haha ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 9, 2018 Ok folkens! Har egentlig litt lyst å sette igang med en bil jeg For de av dere som kunne tenke seg å være med å hjelpe, så kunne jeg tenkt meg at vi treffes for å diskutere litt rundt det som skal skje, fordeling av oppgaver osv Kan tenkes at vi trenger en som kan kjøre bil med meg baki for å filme. Noen for å passe litt på at det ikke kommer biler, evt blokkere vei i en kort periode. Sikkert noe jeg har glemt, men tok bare de to eksemplene Kan det passe for folk at vi treffes i helgen f.eks ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 10, 2018 Eg har tid idag å imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 10, 2018 Gi meg tid og sted, så møte eg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 10, 2018 Har tid i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...