#51 Skrevet Oktober 10, 2018 Jeg har noen gamle Vw. Hilsen Geir Morten Larsen 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 10, 2018 Interessant! Blir å filme litt RS2 imorgen og kanskje på fredag 👍 Noe spesielt du vil vise frem Geir Morten? Eller er det en spesiell du vil vise ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 5, 2018 En tur i Gullhuset en dag med fint vær. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 5, 2018 It’s a date! 🙌 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 12, 2018 Tror jeg skal være fluen på veggen da 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 14, 2018 Nevnte jo for dæ @Magnus Johannessen Lie at vi kunne prøve på en liten vinter edit? Tenke det kan være mulig å lage en liten episode med tur til, under og heimtur fra vintertreffet? Æ har iallefall lyst å dra på vinter treff 😁 Ka tenke folk om det? 🤔 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 14, 2018 Vintertreff? Har eg gått glipp av nåke nå ijenn? :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 15, 2018 Det har eg alltid hatt lyst til:) Så e med på det👌🏻 lagt til 1 minutter senere Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 17 timer siden, Stian Torvestad skrev: Vintertreff? Har eg gått glipp av nåke nå ijenn? :p Hvis du går inn på "treff" på hovedforumet så tror eg kansje det står noe info om isbanekjørings treff:) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 15, 2018 Har og alltid hatt lyst å reist på istreff, men de e alltid så långt vekke :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 15, 2018 Vintertreff hadde vore gøy, men det e jo saaaaatans langt å kjøra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 15, 2018 For lang , for kaldt , for glatt , for lyst ( hvit snø ) , for mørkt , for salt ( på veien ) , for langt igjen på denna til av året , men for all del det hadde sikkert vært heilt knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 15, 2018 Meen e og iskjøring i seljord om vintrane det vurdere eg i vinter 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 15, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 12 minutter siden, Stian Torvestad skrev: Meen e og iskjøring i seljord om vintrane det vurdere eg i vinter Det er faktisk et godt poeng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 15, 2018 Men tebake t filmingen. Gi beskjed ein dag d konne vert ok å filma litt passat, så ska eg setta an i stand å få på nåke prøveskilt. lagt til 1 minutter senere Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Vegard Hovde skrev: Det er faktisk et godt poeng.. Hadde vert kult å fått t et slags lokallags vinter treff ting i seljord 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 16, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Stian Torvestad skrev: Men tebake t filmingen. Gi beskjed ein dag d konne vert ok å filma litt passat, så ska eg setta an i stand å få på nåke prøveskilt. lagt til 1 minutter senere Hadde vert kult å fått t et slags lokallags vinter treff ting i seljord Uhh.. Vestlands- og Vinterlandstreff! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 16, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 21 timer siden, Stian Torvestad skrev: Meen e og iskjøring i seljord om vintrane det vurdere eg i vinter Æ e med, ta en tandem drift da? 😂 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 17 timer siden, Vegard Hovde skrev: Uhh.. Vestlands- og Vinterlandstreff! Hei hei! God ide det! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 16, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 timer siden, Stian Torvestad skrev: Men tebake t filmingen. Gi beskjed ein dag d konne vert ok å filma litt passat, så ska eg setta an i stand å få på nåke prøveskilt. lagt til 1 minutter senere Hadde vert kult å fått t et slags lokallags vinter treff ting i seljord Koss ligge du an med bilen da @Stian Torvestad ? 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 18, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 16.11.2018 den 21.57, Magnus Johannessen Lie skrev: Koss ligge du an med bilen da @Stian Torvestad ? Blir kjekt å få den på film ! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 18, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 16.11.2018 den 21.57, Magnus Johannessen Lie skrev: Koss ligge du an med bilen da @Stian Torvestad ? E litt frem å tilbake, men går på fram. Så om d blir planlagt litt i god tid så går d bare ein kveld å bygga turbo ijenn t evt film 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Desember 12, 2018 (endret) Første film er lastet opp ! Del gjerne ! 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Desember 12, 2018 Kjempebra detta Men må bare spør..jekk dronå i trernå? Såg spøkje ut ca 1min ut i filmen. Masse bra klipp å filming. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Desember 12, 2018 Hehe Ja du har nok rett der Stian haha Prøvde ut noe sånn "follow" funksjon, rett under en strømkabel, så om det va det som gjore at den gikk bananas vet eg ikkje 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 12, 2018 Håpe alle øvelevde då. Blei jaffal kul film 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Desember 12, 2018 Takker for det! Såvidt meg bekjent så leve dronå som blei brukt her i beste velgående 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Desember 12, 2018 Nydelig! Lag flere filmer! I love it! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...