Anbefalte innlegg

Hei. Har en touareg v10tdi som jeg har problemer med.

16685 - cylinder1. P0301 misfire detected

18077 - pd unit injector cylinder 4 P1669 electrical malfunction

17677 pd unit injector cyl 4 P1269 implausible signal intermittent

 

Har netopp hatt bilen inne hos møller for bytte av dyse på syl4 samt feilsøking på elnett til dysene.

Dem byttet dyse men gjorde ingenting med elnett. Bilen gikk noe reinere etter bytte men ikke som den skulle. Etter kort tid ble den lik som den var før verkstedopphold. Fusker veldig, går dårli på tomgang, og er veldig lat. Bruker ikke bilen etter feil oppstod..igjen. Leser av feilkoder nå så får jeg opp samme feil som før verksted opphold hos møller.

(Har forøvrig prøvd og reklamere men kommer ingen vei. Reklamerer ikke på delen men på jobben som er utført)

 

Noen som har vert borti samme feil på bil og har tips til hva jeg kan sjekke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bytta ikke Møller ledningsnettet? Er ikke dette primært det svakeste punkt hvor ledningene blir utsatt for ekstreme oljetemperaturer og vibrasjoner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det jeg og lurer på.. ble spesifikt nevnt når jeg bestillte jobben og derfor jeg prøver og reklamere også.

Jobb bestillingen lød som følger.

Bytte dyse på syl 4 og feilsøke på elnett grunnet feilkode (electrical malfunction) samt lese av feilkoder. Ring kunde etter feilsøking.

Da bilen var "ferdig" på verksted fikk jeg kun en beskjed om at bilen nå va klar for henting. Uten noe videre forklaring på hva dem har gjordt osv. Klagde på direkten såklart. Klagde og igjen etter jeg kjørte fra stedet og bilen ikke var blitt bedre.. 10k ut vinduet og like langt.

Så tenker at dysen sikkert ikke var kaputt i utgangspunktet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å forsvare Møller litt; hvorfor bestilte du «Bytte dyse på syl 4 og feilsøke på elnett grunnet feilkode»? Det er veldig spesifikt og ledningsfeil kan komme og gå. Men Møller kunne være mer profesjonelle og gitt deg advarsel på hva dette kan skyldes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å forsvare Møller litt; hvorfor bestilte du «Bytte dyse på syl 4 og feilsøke på elnett grunnet feilkode»? Det er veldig spesifikt og ledningsfeil kan komme og gå. Men Møller kunne være mer profesjonelle og gitt deg advarsel på hva dette kan skyldes.

 

Ble bestillt bytting av dyse da det var feilkode på den. Og ønsket videre feilsøking på problemene med bilen.

Jeg reklamerte ikke på bytting av dysen og selve dysen for det har dem fått til (går jeg utifra), men videre feilsøking og reparering av feilen jeg hadde på bilen ved levering og etter henting. Den feilen/symptomene bemerket dem selv også (virkelig ujevn gange, tapt motoreffekt osv). Jeg er av den oppfatning at når en leverer en bil på et verksted og sier fiks feilen og betaler for dette så skal bilen være "fikset" etterpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så er det Møller som skal vite hva dem snakker om og gjør, det er de som skal kjenne motoren . Uansett hva kunden "bestiller" , om kunden skulle ordlegge seg feil i bestillingen , skal Møller uansett vite bedre. Det er nå min mening, og jeg tror flere er enig i det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så er det Møller som skal vite hva dem snakker om og gjør, det er de som skal kjenne motoren . Uansett hva kunden "bestiller" , om kunden skulle ordlegge seg feil i bestillingen , skal Møller uansett vite bedre. Det er nå min mening, og jeg tror flere er enig i det

 

Riktig. Jeg er ikke ansatt hos møller eller noe annet verksted for den sakssyld så derfor jeg reklamerer på ikke utført arbeid. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi.. . Byttet ledningsnett til dysene på passasjersiden og. Ilen ble vesentlig bedre. Byttet så på førersiden men nå har jeg et nytt problem.. bilen går nå kun på 5syl. Glødelampe blinker, flere feilkoder og bilen er nok en gang nede for telling.

Jeg har hatt av og på nytt og gammelt flere ganger men ingen endring... noen tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.