#1 Skrevet Juni 24, 2018 Fulgte med en Golf 4, aner ikke om det virker eller ikke. Men det ser ut til å være i grei stand, ingen skader som jeg kan se. Gis bort til den som måtte være interessert, gir ingen garanti for at det funker [emoji4] Hvis jeg skal sende, så kunne jeg tenkt meg en 500-lapp for jobben med å demontere/pakke og sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2018 Jeg tar gjerne imot, har en ting for Sony bilstereo, både det som er virkelig bra og det som er mindre bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2018 Jeg tar gjerne imot, har en ting for Sony bilstereo, både det som er virkelig bra og det som er mindre bra Den er god [emoji106] Setter det til side for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2018 Supert, takker så meget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2019 Ligger her fortsatt, men kastes snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2019 Borte vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...