Pris på Sotinga v vinduer!

Anbefalte innlegg

Var hos Riis Bilglass på Jessheim og hørt på pris av soting av vinduer (Audi A4 99mod Sedan),alle 7stk vinduene kom på over 8000kr inkl moms! Han sa det var ett helvete å sote vinduer på Audi A4 Sedan pga at vinduene "lå" inni en ramme i døra så de måtte "dele" døra.. Noen som har fått samme svar noen gang? Og vet noen om ett firma elns som soter vinduer til A4 billigere i i Omegn? : dum :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Riis Bilglass på Jessheim og hørt på pris av soting av vinduer (Audi A4 99mod Sedan),alle 7stk vinduene kom på over 8000kr inkl moms! Han sa det var ett helvete å sote vinduer på Audi A4 Sedan pga at vinduene "lå" inni en ramme i døra så de måtte "dele" døra.. Noen som har fått samme svar noen gang? Og vet noen om ett firma elns som soter vinduer til A4 billigere i i Omegn? : dum :;)

 

Dette firmaet har vi rabattavtale med:

 

Autosenteret Vest A/S

 

Autosenteret Vest As er et nystartet firma på Rud og og har som mål å gjøre alt fra enkelt bilhold som vask og polering til bilglass, solfilm og bilskade lettere for enkeltpersoner og firmaer. Gode priser på leiebil i forbinnelse med dette. I tillegg er vi forhandler av OBD-tuning for de som måtte ønske en litt kvikkere motor.

 

Priser på solfilm:

 

Liten bil med 3 ruter 2490,- eks mva

Liten bil med 5 ruter 3490,- eks mva

Stor bil med 3 ruter 2490,- eks mva

Stor bil med 5 ruter 3750,- eks mva

Stor bil med 7 ruter 4250,- eks mva

 

Enkelt ruter 750,- eks mva pr rute

(Vi gir 10% til medlemmer i VW Audi club. Prisene kan variere noe i forhold til biltype)

 

Sun Gard har 5 års Garanti på sin solfilm. Ca 2 dager pr bil, henter og bringer. Pris kan variere i forhold til hvilken type film som blir valgt. Vi har satt opp en prisliste på den mest solgte (brukte) filmtypen.

 

Adresse

Autosenteret Vest As

Kontaktperson: Henning W. Johansen

Olav Ingstadsvei 3

1351 RUD

Tlf 67 13 82 01

Faks 67 13 23 13

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst ikke veit jeg om et sted som heter tintshop hvor de skulle ha 6500 for alle mine 7 ruter på en passat stv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei venninde som soter her i drammen, jobber for drammen bilhavn, og soter biler der..Veldig fornøyd med jobben hugjorde på min A4 iallefall

 

hu tar fra 3000 og opp over for soting av alle ruter..

 

si fra er det noe av interesse så kan dere få nr hennes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er intresert ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve you got pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei venninde som soter her i drammen, jobber for drammen bilhavn, og soter biler der..Veldig fornøyd med jobben hugjorde på min A4 iallefall

 

hu tar fra 3000 og opp over for soting av alle ruter..

 

si fra er det noe av interesse så kan dere få nr hennes

 

Me 2! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tom har pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også......................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.