Passat 3BG 4M: Bytte av travers bak, tips og triks?

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort dette her, alternativt på A6 C5 (eller andre biler med lik bakstilling)? Planen er å løsne bærearmer, drivakslinger, ned med eksos, heise ned diff og ta ut traversen. Sånn jeg har sett det, skal det gå og på den måten blir det minst mulig jobb. Ikke veldig fysen på å ta av travers komplett med diff, da jeg driver på aleine, ei heller med spindler osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan oppdatere med å si at det er en drittjobb, som forventet. Trangt, bolter som er korrodert fast i foringer og gud veit hva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Vet du om det finnes noen DIY på nettet for denne jobben? O.o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi!

Kan ikke huske at jeg fant noe når jeg dreiv på, dessverre. Jobben i seg selv er grei nok, men det tar tid og mye som er knot. Fikk til alt aleine, dog hadde jeg tilgang på grav. Tok ned travers uten bærearmer og med diff, da dette ble minst knot for min del. La bærearmene til side, med kalipere og alt fortsatt påmontert. Hvis du skulle ha noen konkrete spørsmål, spør her så skal jeg svare etter beste evne :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.