Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få kjøpt seg slike BBS felger? Trenger til min Audi V8 som er godkjent med disse hjula! Legger med et arkivbilde som jeg mener er riktige felger.

Takker for svar, Sigurd

EE08B65E-CD9B-4471-BF65-AD1D60C64EB1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigurd,

Mener du at V8ern din er godkjent med de gamle BBS RG felgene i 16", og du ønsker deg nå en moderne variant av disse i en grommere dimensjon?

 

Som skrevet over har, BBS Super RS er nok trolig det som er avbildet i innlegget ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha telt feil grunnet den forferdelig dårlige oppløsninga, men det er ikke Super RS som er avbildet, da de har for få bolter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen karer!

Her kom det bra svar til meg! Bilen på bildet har nok 19’’ ja, noe liknende i 8,5 x 18 ET 30 da er jeg i mål. Bilen min har de 16’’ som Ola beskriver. At finnes mye rart av dårlige kopier er greit å være klar over. Takker for bra svar fra alle, god hjelp for meg.

NB! Om noen vet om fjærbein fra S6 C4 foran i god stand er jeg veldig interessert! (Skal kvitte meg med UFO greia)

Mvh Sigurd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigurd,

Mener du at V8ern din er godkjent med de gamle BBS RG felgene i 16", og du ønsker deg nå en moderne variant av disse i en grommere dimensjon?

 

Som skrevet over har, BBS Super RS er nok trolig det som er avbildet i innlegget ditt.

Helt riktig Ola, det er det jeg ønsker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Haakon!

Det det er noe slikt, de var riktig stuk. Takker så mye, mvh Sigurd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.