#1 Skrevet Juli 5, 2018 (endret) Vurderer salg av mine Compomotive m05 felger. blir muligens lagt vekk på delelagert noen år til! kommer alltid ein bil disse kler seg godt på 7.5x17 et35 4x108 passer perfekt på audi 80/90. fikk skrevet disse inn i vognkorte på min gamle audi 90 med 205/40 dekk og. hele og greier. noen skader etter steinsprut her og der. ville påkosta litt kjærlighet for 100% strøkne felger. disse er solide! tåler virkelig ein støyt 6000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2018 Hei, de satt knall på den 90'en der gitt. Kan jeg spørre om hvordan senkesett det er på den bilen? Perfekt høyde på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 10.8.2018 den 11.21, Kent Pedersen skrev: Hei, de satt knall på den 90'en der gitt. Kan jeg spørre om hvordan senkesett det er på den bilen? Perfekt høyde på den H&R monotube coilovers skrudd i bunn uten hjelpefjører bak Kan ta disse med til rudskogen treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2018 solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, mats waka skrev: solgt ? Ligg her enda eller henger på veggen nå meina eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 26.10.2018 den 22.34, Andreas Gjerde skrev: Ligg her enda eller henger på veggen nå meina eg! kan du sende meg flere bilder av dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2018 Sendt pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2019 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 27.2.2019 den 0.22, Trygve Mikalsen skrev: solgt? Neida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2019 Kan ta med til Våler treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2019 Henge vist her enda 🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...