#1 Skrevet Juli 7, 2018 Har et stk speilglass til overs. Høyre side for autoblending. Glasset er helt uten antydning til sprekk i plastkappen rundt eller oljeflekker i glasset. Fikk to til samme side når jeg kjøpte et venstre og høyre speil Passer også speilkappertil facelift,altså de med skrå kant på kortsiden mellom dør og speil. Selges for 1000 lapp Er usa modell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2018 Hei! Er dette bred type? Ser ikke så godt på bildet! men siden det står til rs4 antar jeg det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2018 Er det store speilet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2018 Er det forskjell på brede speil til høyre side på b5? Ellerså misforsto jeg bare første posten din. Hvordan er det å sette ett slikt speil på en bil uten autoblend? Kjøpte meg to like speil fra USA og der er glasset på høyre siden såklart stygt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2018 En del B5 ble levert med stort speil på sjåfør siden og lite speil på pass siden. Så har du pfl bilene med store speil på begge sidene som har speil med rettere kant inn mot bil Så har du fl bilene med store speil på begge sider men med mer skrå kant Dette er da altså likt som siste bilde, med mer skrå kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2018 Å jøsses! Såpass ja. Tror faktisk jeg har de rette speilene men det må jeg kontrollere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2018 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...