#1 Skrevet Juli 8, 2018 Er det noen som har en guide til hvordan en måler bensintrykk på 16v? Og hva trykket skal ligge på osv. Mistenker dårlig akkumulator eller bensinpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2018 Kobler sånn, med slikt utstyr. Er ei kran der så kan måle di 2 forskjellige trykkene ved kaldstart osv Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2018 Du finner pdf med teknisk hidden hvis du følger linken i signaturen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2018 Hvor har du kjøpt det utstyret der Glenn? Holder det med det dem selger på biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2018 Mads? Kjøpte på nettet. Ebay muligens. Husker ikke helt Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2018 Vet ikke hvorfor jeg skrev Mads . Trodde jeg endra det fort nok slik at ingen skulle merke det. Men du var for kjapp. Skal se om jeg får tak i både sånn skrue og måleutstyr:) Men hva skal de forskjellige verdiene ligge på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2018 Du finner pdf med teknisk hidden hvis du følger linken i signaturen min. Kommer ikke inn der via telefon, forsto det slik at det kun fungerer fra hidden. Så får prøve når jeg kommer hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2018 Jo, du må bare opp i menyen og huke av "side for hiddenmaskin" eller hva det står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...