#1 Skrevet Juli 8, 2018 Tirsdagstreff står på trappene nok ein gong, og denna gongen møtes me i Åsane[emoji106] Me møtes på parkeringsplassen ute (nr1) om det er fint vær.[emoji274] Eller under tak (nr2) viss det blir dårlig vær.[emoji943]️ Nøyaktig kor tar me litt på sparket basert på kor det er plass.[emoji6] [emoji797]Kl19.00 Kjeme du? [emoji848] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2018 Ehhhh ja [emoji2][emoji2] Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2018 Skal forsøke å komme på mitt første lokallagstreff, litt avhengig av jobb. Kan hende det blir med ny bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2018 Så spennande [emoji106] velkommen skal du væra [emoji16] Skal forsøke å komme på mitt første lokallagstreff, litt avhengig av jobb. Kan hende det blir med ny bil også Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2018 Jeg kan ikke komme. Har fått teit skift plan på jobben. Jobber seint den uken vi har treff. Meget kjedelig Sent fra min SM-G960F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2018 Jeg kan ikke komme. Har fått teit skift plan på jobben. Jobber seint den uken vi har treff. Meget kjedelig Sent fra min SM-G960F via Tapatalk Da var jo kjedelig, men velkommen om da plutselig skulle passa igjen ein dag. [emoji4] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2018 Da var jo kjedelig, men velkommen om da plutselig skulle passa igjen ein dag. [emoji4] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Takk for det. Blir vel ut i oktober en gang jeg får tid igjen. Da endres skift planen. Sent fra min SM-G960F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...