#1 Skrevet Juli 1, 2005 Bilen har begynt og rykke når turbotrykket kommer... Det hjalp litt når jeg byttet tennplugger, Kan det være kablene? Jeg lurer også på om det kan være for lavt bensintrykk... Jeg har forresten hatt av dekselet over WG. Jeg skrudde ikke til med annet moment en det jeg følte for. Kan det ha noe og si om det er forskjellig moment på muttrene på ventildekselet? Lurer fælt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2005 Endret ladetrykket seg når du skrudde på wg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2005 Nei, men jeg hadde av banjo koblingen på siden om det kan ha noe og si? Har vært ute og testet litt nå og byttet plugger, det hjalp litt... Bilen går som normalt helt til turboen begynner og lade... Noen ganger gikk den normalt helt opp til 0,2 i ladetrykk... Når den drar opp til 0.9 så går den dårlig i gjenn... Det er heller ikke lagret noen feilmeldinger. Jeg mistenker pluggkabelene kan de ha noe med saken og gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2005 da har jeg testet med nye pluggkabler, og det hjalp ikke... Jeg har rettet søkelyset mot bensinpumpa nå, siden problemene kom etter at sikringen til den gikk... Den bråker mye og ledningene til den er "lunka"... Hva kjennetegner en bensinpumpe på vei ned? Ujavn tommgang og dårlig drag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2005 Det hjalp ikke og teste med annen bensinpumpe... Fant feilen til slutt Pakkningene rundt dysene var gåene / borte... Byttet disse og da gikk bilen bra i gjenn Et tips om du skal sette inn dyser noen gang er og ta på litt WD40... Da smetter de så fint inn så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...