#1 Skrevet Juli 10, 2018 Heisann folkens:) Har en 2010mod passat stv r-line med parkeringsensor som jeg er ute etter ny frontfanger til. Sulland mener dette er en egen fanger,og at den til versjonen uten r-line ikker passer min bil. Vet nedre leppe er forskjell,men trodde fangeren var like. Har fått pris på sulland på nesten 10tusen for ny uten lakkering.. Noen av dere som vet forskjellen og om noen plass man får kjøpt ny? Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2018 Passer gjør den, men designet er forskjellig. Smak og behag, men jeg ville ikke montert en standard fanger på R-line bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2018 Var det jeg å tenkte,vil jo gjerne ha R-line fanger på den Men synes 10000 var mye. Da en orginal vanlig finner jeg til ca 1300 ny i norge. Så var litt synd at jeg ikke finner R-line fanger til f.eks 5-6000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...