#1 Skrevet Juli 12, 2018 Den automatiske høydejusteringen på rs6'n min virker ikke, har kjørt test med vagcom og motorene i lyktene virker. De er eet vell sensorene på bærearmene som er gåen,men kan noen fortelle meg om jeg kan måle noe verdier på de for å sjekke om de er gåen, de gir sikkert et utslag på omh eller volt?? 1580,- på møller så vil forsikre meg at det er de som er feilkilden Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2018 Skal kunne måles under xenon range og en av measuring blocks,der de lå på min a8 iallfall Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2018 De avgir feilkode også (gjort det på mine Passat 3BG-er). Ellers er det mulig å sjekke spenningen med VCDS, som Eirik sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2018 De avgir feilkode også (gjort det på mine Passat 3BG-er). Ellers er det mulig å sjekke spenningen med VCDS, som Eirik sier.Den var dokumenter med navn i piratversjonen av vcds og med odbeleven også, bare å bla til man ser sensor, husker ikke i farten navnet på den. Deretter puff ned på bilen så ser du om verdien endrer seg som forventet [emoji2] Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2018 Takk for tips,får ta en kikk på det etter ferien Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...