#1 Skrevet Juli 21, 2018 Hei Ønsker og kjøpe dynamobrakett fra Golf 2 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2018 Ingen som har ? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2018 hvilken motor skal du ha til da? er jo en "hav" av forskjellige utgaver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2018 Hmm. Godt spørsmål. Jeg skal bruke det på en G60 motor uten kompressor for og få dynamo montert nede ved vannpumpa. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2018 Hvis det er multireim på den og ikke kilereim så kan du kanskje bruke fra Mk3 16v ABF motoren tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2018 Multireim ja, stemmer. Okei! Takk, da skal jeg se nærmere på det Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...