#1 Skrevet Juli 23, 2018 Har fått et snedig problem på A4'n. En gang i blant er det helt døtt når jeg vrir om tenninga. Startern går, men bilen er overhodet ikke etter. Samtidig er det nærmest et lysorgel av feilmeldinger på både dpf, lys, brakes, abs som kommer opp. Av og på med tenninga noen ganger og den starter. Så kan det fint gå en måned til neste gang, eller et par dager for den del. Hva kan dette være? Noen med gode tips her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2018 Opplevde det samme på golfen til kjerringa før jeg byttet batteri,spesielt når det var fuktig ute, hørte bare startsperre spille xylofon mens alle lys blinket,ventet jeg fem minutter var det ikke noe problem lengere. Ikke opplevd igjen etter batteribytte. Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2018 Kommer fortsatt og går dette problemet. Tok ut feilkode: 01314 Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Batteriet tror jeg egentlig er ok, men prøver vel og bytte dette likevel nå. Noen flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2019 Fant du no løsning på problemet? bilen til kjærringa har og samme symptomer, bare at den aldri starter. Var masse vann i boksen hvor hjernen sitter. Byttet alle tre releene som lå der og badet, men fremdeles ikke start å få.🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...