#1 Skrevet Juli 27, 2018 Som tittel sier så skal jeg bytte turbo på bilen min. Men ser på den turboen jeg skulle bytte med så er det justert sånn at den flappen i turboen nesten ikke åpner seg. Er det noen som vet hvordan man justerer acuatoren sånn at den åpner sånn som den skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2018 Gammel tråd jeg laget en gang. Samme mål på k03 og k04 https://forum.vacn.no/showthread.php?120681-Noen-som-kan-m%E5le-WG-staget-p%E5-en-K04-turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2018 Takk for linken! leste gjennom men skjønner jeg det rett med at jeg kan ta og kopiere lengden på staget på den turboen som er ujustert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2018 Staget skal ha igjen 11mm med gjenger slik som jeg målte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2018 kjøpte en kina k03 som dreiv å tulla pga for mye forspenn på staget, fant en tråd om at den skulle justeres til den akkurat lå inntil også 1.5 runde på mutter i forspenn, da funket den perfekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...