#1 Skrevet Juli 29, 2018 Sitter og lurer på og kjøpe en 2013 vw tiguan 2.0 TDi 140hk med DSG og 4-motion.. grei bil? Eller er det mye tull? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2018 Bilen er forsåvidt bra den. Er EGR og svinghjul som er ankerpunkt på de, som nesten all annen VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2018 Fine biler.. dynaudio er kjekt å ha Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2018 Se tråden nedenfor for min. Noen garantisaker, men generelt lite tull. Spent på om de vanlige tingene kommer eller ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2018 (endret) Sjekk for slaglyder i forstilling og bakstilling, en veldig irriterende lyd. På min bil ga Møller opp å finne ut av det, alle ledd og opphengskuler er byttet, samt alle støtdempere.. Det er også greit med henger feste, å få et svingbart ettermontert originalt koster 23.000,- Fra og med 2013 har vel alle norske VW DAB+ (tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2018 Min 2013 har DAB+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2018 Bilen er forsåvidt bra den. Er EGR og svinghjul som er ankerpunkt på de, som nesten all annen VAG. Ja det stemmer, på min ble det byttet svinghjul når den var gått 135000. Nå er den gått 175000km og det er begynt å rasle igjen... Vi kjører normalt med bilen, men vi drar campingvogn. Bilen min er av de som måtte få oppdatert sw pga dieselgate, merker ikke noe forskjell annet en den bruker litt mer diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2018 Ja det stemmer, på min ble det byttet svinghjul når den var gått 135000. Nå er den gått 175000km og det er begynt å rasle igjen...Vi kjører normalt med bilen, men vi drar campingvogn. Bilen min er av de som måtte få oppdatert sw pga dieselgate, merker ikke noe forskjell annet en den bruker litt mer diesel. Anbefaler å kjøre i sport når man trekker tungt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2018 Anbefaler å kjøre i sport når man trekker tungt. Jeg har manuell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...