#1 Skrevet Juli 31, 2018 Er det noen som er interessert i å ta turen på dette treffet? Jeg, Magnus og Kewin har lyst til og ta turen og det hadde vært gøy om flere ble med:) Tenkte først å fly opp, men nå går det jo ikke fly til Gardemoen på lørdagen. Så alternativet er og kjøre opp. Vi har planer om å ta dette opp på lokallagsmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2018 Jeg er usikker på om jeg får tid, skulle egentlig hentet en bil hos et klubbmedlem den helgen. Så hvis noen fra traktene vil kjøre en bil vestover på søndagen, gi meg beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2018 Dette kunne eg tenkt meg å vert med på men har selfølgelig andre ting som skjer den helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2018 Det går vist fly på lørdagen alikevell nå. Hva sier dere til å fly ned på lørdags morgen og hjem på kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2018 Im in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...