#1 Skrevet Juli 1, 2005 På vei fra Alta til Hammerfest i dag begynte Passaten å oppføre seg rart.. Først begynte draget å forsvinne..Hørte tydelig at turbotrykket gikk til atmosfære og ikke inn på manifolden..Gikk over alle slanger, men alle virker tette og i orden.. Etter ei stund gikk trykket gradvis ned, og nå er bilen slik den var da jeg fikk luftfilteret fullt av snø.. Turboen lader ikke i heletatt, og jeg får ikke pressa mer diesel inn i bilen enn til et forbruk likt 0.89 på mila ved full gass. Har ikke fått noen feilmeldinger i heletatt, men kan ikke dette være LMMen som har tatt natta??? Trenger svar fort, da jeg må til Alta på mandag og få bilen til Hammerfest igjen..gjerne i normal stand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2005 Ingen som vet...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2005 Kan jo tyde på at LMM har tatt kvelden, det du prøver er å ta ut kontakten til LMM å er det ingen forskjell gir jo dette en ganske klar indikasjon på at LMM mest sannsynlig er defekt. Og er det tilfelle går bilen din nå på nødprogram vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2005 Drar til Alta igjen i morra og prøver å få den i orden igjen. Eneste som var bra oppi dette er at jeg fikk låne T-5en til en kammerat da! Så da kjører jeg i allefall rekke5'er med turbo igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2005 Hehe, men Volvo er nå Volvo da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...