Luftmengdemåleren som er gåen..??

Anbefalte innlegg

På vei fra Alta til Hammerfest i dag begynte Passaten å oppføre seg rart..

Først begynte draget å forsvinne..Hørte tydelig at turbotrykket gikk til atmosfære og ikke inn på manifolden..Gikk over alle slanger, men alle virker tette og i orden..

Etter ei stund gikk trykket gradvis ned, og nå er bilen slik den var da jeg fikk luftfilteret fullt av snø..

Turboen lader ikke i heletatt, og jeg får ikke pressa mer diesel inn i bilen enn til et forbruk likt 0.89 på mila ved full gass.

Har ikke fått noen feilmeldinger i heletatt, men kan ikke dette være LMMen som har tatt natta???

Trenger svar fort, da jeg må til Alta på mandag og få bilen til Hammerfest igjen..gjerne i normal stand..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet...??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo tyde på at LMM har tatt kvelden, det du prøver er å ta ut kontakten til LMM å er det ingen forskjell gir jo dette en ganske klar indikasjon på at LMM mest sannsynlig er defekt. Og er det tilfelle går bilen din nå på

nødprogram vil jeg tro. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar til Alta igjen i morra og prøver å få den i orden igjen.

Eneste som var bra oppi dette er at jeg fikk låne T-5en til en kammerat da!

Så da kjører jeg i allefall rekke5'er med turbo igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, men Volvo er nå Volvo da... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.